wtorek, 27 stycznia 2015

Zabierz wszystkie myśli złe, niepoukładane sprawy, Razem przecież pokonamy świat [...]

Hej

 Mamy 2015 rok. Nowy czas, nowa ja. Staram się zmieniać.
Nie dla kogoś tylko dla siebie. Mam kilka postanowień. Wolę mieć ich mniej i je spełnić
niż na wypisywać stronę takich, których i tak nie dam rady zrealizować.
Sylwester minął mi w porządku. Miałam inne plany, ale niestety los tak chciał. Mimo to w gronie
rodzinnym też było zabawnie. Zwłaszcza, że wśród gości była Madzia, mała, szalona, mądra siostrzenica.
Naprawdę w niektórych momentach zadziwiała mnie tym co mówiła.
Aktualnie mam ferie, drugi dzień. Jest godzina 12 a ja leżę w łóżku z laptopem pisząc notkę.
Oderwałam się od oglądania serialu. Tak, teraz ja wpadłam w wampirowy szał. "Pamiętniki
Wampirów", dużo o nich słyszałam, ale nigdy mnie nie ciągnęło do takich historii. Ale jednak się
skusiłam i teraz nie mogę się oderwać. W trzy dni obejrzałam sezon. Ale dobra wystarczy o tym haha.
Niedawno na asku napisała do mnie dziewczyna pytając o bloga. Zdziwiłam się, bo myślałam,
że jednak czytają mnie tylko znajomi. Naprawdę miłe uczucie. Dziękuję jeszcze raz jeśli to czytasz.
W szkole się już chyba zaklimatyzowałam. Umiem już dojść do wszystkich klas, tak mi się wydaje hah.
Poznaje nowych ludzi. Z klasą też się dogaduję. Nie jestem jakimś typem człowieka wylewnego.
Ale kiedy trzeba to umiem porozumieć się z każdym. Jest grupa osób, z którymi dogaduję się
lepiej. Cieszę się z tego powodu. Właściwie siedząc w domu tęsknię trochę za szkołą a raczej
za ludźmi, których tam widuję. Niedługo minie pół roku od kiedy się znamy. Jak ten czas szybko leci.
Jeszcze trochę i będą wakacje. Za 45 dni koncert Kwiata w Białymstoku <3
Będzie dobrze.
Trzymajcie się.

                                                      xoxo
                                                  Emilka















8 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia :)

    Zajrzysz?:)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć, masz bardzo ładny blog i świetne posty. W Wolnej chwili zapraszam do mnie do obserwacji. ;)
    http://blogmoimzyciem.blogspot.com/
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Każdy w życiu ma/będzie mieć zły czas i tego nie da rady zmienić :)
    http://alieever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne zdjęcia :)
    oczywiście obserwuję masz
    świetnego i bardzo kreatywnego bloga :)
    uśmiechaj się częściej myszko :*
    to rozwiązanie wielu problemów :)
    pozdrawiam cieplutko myszko ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. :-) Bardzo fajny post :-) , ciekawie napisane i super fotki :-) jasne, zaobserwuj mnie ,a ja sie zrewanzuje :-)

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuje :-)

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/2015/03/sheinside-cooperation.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Like your blog very much! It was so interesting to read your posts and also I’d like to say that you have beautiful photos! I know that it requires so much time to update blog, but keep doing it!)
    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie można się poddawać, trzeba iść przed siebie i być silnym :)
    Fajnie tu u Ciebie!

    ZAPRASZAM DO MNIE NA KONKURS

    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń