poniedziałek, 27 lipca 2015

Czas wrócić?

Do napisania tego posta zbieram się od początku wakacji.Mam w głowie kilka pomysłów na fajne zdjęcia, niestety nie ma kto ich zrealizować, bo sama nie dam rady.Dzisiejsze są bardzo spontaniczne i nie należą do najlepszych. Na dziesięć zdjęć mogę pokazać tylko cztery, które są w miarę okej. Moje wakacje nie należą do najciekawszych, nigdzie nie wyjeżdżałam, nie wliczając jednodniowych wycieczek. Trochę uzupełniam szafę, głownie zaopatrując się na zimę haha, braki w kosmetykach, których mam naprawdę bardzo mało.Kiedy nigdzie nie wychodzę siedzę z aloesem na twarzy lecząc twarz i oglądam youtube oraz snapy osób, które obserwuję, czyli zazwyczaj blogerów, vlogerów i Kwiata. Co do Dawida, to nie miałam okazji powiedzieć Wam, ale byłam na jego drugim koncercie, który odbył się w Ełku. Stałam w pierwszym rzędzie pod sceną, przed koncertem pogoda nie dopisała, bo była ogromna ulewa, ale czego się nie robi dla idola, prawda? W trakcie występu zabrakło prądu i scena zgasła a impreza się skończyła. Na dole wstawię link do nagrania z koncertu.

Do następnego posta







3 komentarze:

  1. Super poscik! i świetne fotki! Buziaki Kochana :-))

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/2015/07/lipcowe-love.html

    OdpowiedzUsuń
  2. tez bylam kiedys na koncercie dawida! nie jesetm jego fanka, ale kiedys bardzo lubilam go czytac na photoblogu! :)


    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post i śliczne zdjęcia! :)
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    milentry-blog

    OdpowiedzUsuń